24 юни 2013 г.

77 билки и половина, слънце, жега и много бира


Слънцето рипало, играло, а ние само жаркият му дъх и усмивката видяхме. Еньов ден е!
И го разбрах преди малко, след като се прибрахме от прохладната планина... без билки, камо ли 77,  но с букет слънчево жито, много настроение в добра компания, сред мирис на бор и истинска свежест.



В лятната жега, поседнахме на чаша бира, на сянка, обсъдихме наболелите ежедневни събития, планирахме следващи срещи, повеселихме се.


Хубав, лежерен ден се случи! 

За миналият Еньов ден и стъпките по росната трева прочетете тук, а днес пожелавам на всички ви много здраве, чисти сърца и ведро настроение през цялото лято! 

Наздраве на празнуващите!

Кате, благодаря, че ме подсети за празника, мила - за малко да подмина цели два именника! :-)




9 коментара:

  1. Ех, Ирме, поне си била сред природата :) И тази ледена биричка дето си ми сервирала... ммм, имам нужда точно сега :)

    ОтговорИзтриване
  2. Честит празник, Ирма! Житната ти ръкойка може да мине и за букет от 77 и половина билки, дори ако се наложи да включиш в бройката зърната...

    ОтговорИзтриване
  3. Честит празник, Ирма, на теб и близките ти! Понякога така се случва, изключваме за момент:). Но пък сте го отбелязали подобаващо! И аз не набрах чак толкова много билки, но пък се докоснах до росата сутринта и откъснах няколко еньовчета и други красоти:) Чудесна празнична публикация!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви, момичета!
    Целувки!

    ОтговорИзтриване
  5. Здраве и безброй поводи за лежерна отмора в приятелска компания ти пожелавам, Ирма! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Ирма, аз този празник си го знам, заради малката ми именничка, но пък ти си пила една потна биричка за нейно здраве;)
    Догодина, моля, постарай се повечко и рано да си хукнала за билки;))
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  7. Еви,
    Марта
    ,
    много сте мили, благодаря ви!
    Надявам се догодина да не ме отнесе вихърът дотолкова, че пак да забравя кой ден сме и да остана без Еньови билета ;)
    Поздрави и много усмивки!

    ОтговорИзтриване
  8. Ирма, да ти имам биричката....
    Пък аз набрах една шепа от липата на двора, ей така - за адет....
    прохладна вечер!
    мария

    ОтговорИзтриване
  9. Бегом към магазина, Мария - не й се чуди много! :)))
    А аз ти благодаря и ти казвам Наздраве!

    P.S. Нашата липа прецъфтя преди десетина дни, но в балкана тъкмо се бе разпукала и ухаеше прекрасно. Вие сте по-на високо и още може да се поглезиш с чай от свежа.

    ОтговорИзтриване